Naturalna pielęgnacja idealnie dopasowana do potrzeb każdej kobiety? Z Phlov by Anna Lewandowska to możliwe!


Marka Phlov by Anna Lewandowska zadebiutowała blisko trzy lata temu i w tym czasie zdobyła duże grono wiernych konsumentek. Co jest sekretem jej sukcesu na konkurencyjnym rynku kosmetyków naturalnych w Polsce?  

 

Powstanie marki zainicjowała Anna Lewandowska, która do współpracy przy doborze najwyższej jakości składników zaprosiła Justynę Żukowską-Bodnar - wielokrotnie nagradzaną twórczynię kosmetyków, od kilkunastu lat związaną z branżą kosmetyczną oraz SPA. To właśnie ten duet nadaje Phlov kierunek, w którym firma się rozwija.

AL_majorka_8442_Easy-Resizecomjpg

Silne fundamenty Phlov

Brand konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o 3 filary: wyjątkowość (unique), wielozadaniowość (multitasking), bliskość (skintimate), wychodząc z założenia, że to kosmetyki powinny dopasowywać się do potrzeb użytkowniczek, a nie odwrotnie. Dlatego twórcy marki zadbali o to, by produkty zawierały takie kompozycje składników aktywnych, które pozwolą skórze czerpać z nich to, czego w danym momencie potrzebuje.

Przemyślane portfolio produktowe Phlov zaczęło od wprowadzenia na rynek kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Następnie w portfolio marki pojawiły się także akcesoria oraz produkty do pielęgnacji włosów, dopełniając wizję holistycznego dbania o siebie. Marka regularnie wprowadza do swojej oferty nowości, ale może pochwalić się już kilkoma bestsellerami. Jednym z nich jest uwielbiany przez Annę Lewandowską rozświetlający krem Diamond Look.

_M9A9610006_Easy-Resizecomjpg

Diamond Look to wyjątkowy produkt dla miłośniczek naturalnego blasku. Dzięki odbijającym światło perłowym mikropigmentom zapewnia efekt rozświetlenia, jednocześnie redukując widoczność porów, zmarszczek oraz niedoskonałości. Dzięki niemu cera wygląda na wypoczętą, promienną i wyraźnie odmłodzoną. Krem może stanowić także idealną bazę pod makijaż.

 

Konsekwentny rozwój marki

Dla twórców Phlov by Anna Lewandowska ostatnie miesiące były niezwykle dynamiczne. W lipcu premierę miała kampania #MatchYourFlow, zrealizowana na słonecznej Majorce. W nagraniach Annie Lewandowskiej towarzyszyły trzy bliskie jej kobiety, a także Phlov Girl – zwyciężczyni konkursu zorganizowanego przez markę w mediach społecznościowych.

NAT_1543_2_Easy-Resizecomjpg

W sierpniu miała miejsce premiera linii Water Flow, na którą skladają się trzy kosmetyki stworzone dla skóry spragnionej orzeźwienia. Są to balsam do ciała, żel pod prysznic oraz mgiełka do twarzy i ciała. Linia Water Flow to także pierwsze produkty, które pojawiły się na rynku w odświeżonej szacie graficznej. Zmiana etykiet i opakowań wszystkich produktów to element długofalowej strategii marki, według której komunikacja z konsumentami będzie się odbywać w jeszcze bardziej transparentny i prosty sposób.

 

Phlov nie zwalnia tempa. Twórcy brandu intensywnie pracują nad kolejnymi nowościami i działaniami, które mają trafić nie tylko w gusta obecnych konsumentów, ale też pozwolą im dotrzeć do nowych odbiorców.


Więcej na: https://www.phlov.com/